woensdag 20 augustus 2014

5 Year Journal -update-


Ondertussen ben ik drie weken bezig in mijn '5 year journal', en ik kan stellen dat het voor mij een succes is! Tot nu toe heb ik nog geen dag overgeslagen en de momenten dat ik in het boek schrijf zijn echte mij-momentjes geworden. Het voelt dan ook niet als iets dat ik moet doen, maar echt als iets dat ik wil doen. Toen het vorige week niet lukte om op de dag zelf de vraag te beantwoorden, kon ik niet wachten tot ik tijd vond om er even voor te gaan zitten. De volgende ochtend was het dan ook het eerste wat ik deed!

De vraag van 19 augustus j.l. vond ik erg toepasselijk bij deze update. Hier moest ik niet lang over nadenken, want deze vraag had ik mezelf al gesteld toen ik het boek kocht...


De vraag van 19 augustus j.l. vond ik erg toepasselijk bij deze update. Hier moest ik niet lang over nadenken, want deze vraag had ik mezelf al gesteld toen ik het boek kocht... 

Nu is de vraag natuurlijk of ik over een maand of drie nog steeds zo enthousiast ben... > Word vervolgd!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hierboven heb je twee keer dezelfde alinea geplaatst. :-)

( Ja je wilt reacties toch?)