vrijdag 8 augustus 2014

Nieuwe trend: 5 year Journal

Een paar weken geleden was ik met een vriendin in een boekhandel en daar zag ik een aantal boeken liggen die je de mogelijkheid geven om op een betrekkelijk gemakkelijke manier, vijf jaar lang een soort dagboek bij te houden. Ze hadden een paar modellen, maar hoewel het idee me wel aansprak, besloot ik niets te kopen.



Maar het boek bleef door m'n hoofd spoken...

Op internet vond ik een Engelstalige lijst met vragen en die heb ik allemaal zitten vertalen. Op dat moment had ik bedacht dat ik zelf een 5 Year Journal zou samenstellen. Leuk idee hoor... maar dat boek kostte maar € 12,50... En met al het printwerk, papier en inbindwerk zou ik minstens zo duur uit zijn... Dus waarom deed ik dit?

Na nog wat speurwerk vond ik gelukkig het Nederlandstalige boek ook weer en ik heb het besteld. Op 1 augustus j.l. kon ik het bij de lokale Bruna ophalen en ik ben maar meteen begonnen.

Het begon meteen met een pittige vraag die op Facebook dan ook een mooie discussie opleverde.

Geen opmerkingen: